Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar
Jag vill också! Jag har Nevzorov (stavning) han där nya bettlösa tränare på film någonstans i alla flyttkartonger!
Det vore kul att få komma på denna. Om önskemål/plats finns så kan jag eventuellt ta med min Andalusier Lucero.Vi har påbörjat rida akademiskt men inte kommit så jättelångt än. Sedan ska ju allt passa också för kommer Kookaburras häst hem då då är jag fotograf :P
Ang. UMEÅ-filmträff:
Jag skulle önska helgen 23/2 för filmkoll, för den 16/2 är jag i Granada och köper häst
Om det är den 23/2 så kan jag ta med två hempflingsfilmer och två hempflingsböcker.
.
Jag vill också! Jag har Nevzorov (stavning) han där nya bettlösa tränare på film någonstans i alla flyttkartonger!
Ang. ÖVIK-hästträff:
Jag kan säkert komma 22/3, om det inte krockar med hästen som ska komma () Jag tar nog inte med nya hästen den gången utan kommer som fotfolk då. Skoj, skoj med en omgång snart igen.
Det vore kul att få komma på denna. Om önskemål/plats finns så kan jag eventuellt ta med min Andalusier Lucero.Vi har påbörjat rida akademiskt men inte kommit så jättelångt än. Sedan ska ju allt passa också för kommer Kookaburras häst hem då då är jag fotograf :P