löslongering

urkella

Trådstartare
testade löslongera Bebban för första gången idag, vilket inte funkade alls >____< kanske gjorde lite att hon brunstar som en ... vet inte vad, men hon total ignorerade mei. Har tränat henne ganska mycket från marken annars vilket inte är något problem, men då vi har tränat på att hon inte ska va rädd för rep, piska & påsar så brydde hon sig inte heller när jag bad henne om att flytta sig eller gå fram:crazy:sen försökte hon pressa sig genom grinden :eek: någon som har tips på hur jag ska få ordning på damen?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 275
Senast: Snurrfian
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 612
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Alltså jag sliter snart mitt hår... Har en småosäker och väldigt försynt retrievertjej som gärna bär på saker. Stort föremålsintresse...
Svar
12
· Visningar
1 595
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar