löshoppa unghäst..

L

limited_edition

hejsan! har en 02:a som jag nyss fått hem.. undrar om det är någon som har tips på löshoppningsavstånd för att få honom att bli kvickare i benen eller är det bättre att bara ha med två galoppsprång i mellan? hur gör NI?:confused:

Sv: löshoppa unghäst..

Jag har också en 02a men den har jag börjat hoppa uppsuttet. Har inte du det?

Annars skulle jag väl köra på 6.5-7 meter mellan hinderna beroende på hur stor din häst är.

Sv: löshoppa unghäst..

hejsan!

nej valle är inte inriden ännu.. håller på med det nu, så det blir nog löshoppning ett tag till :)

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 613
Senast: Claraclara
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 169
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 927
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat