Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det går. Jag vet inte om windows har det inbyggt, tror inte det, jag har kollat det förut har jag för mig.
Det finns dock program som sköter det där. Sök på "Password protect directory file" antar jag
Om du har en egen användare kan du i windows ställa in så bara din användare kan komma åt mappen (egenskaper - säkerhet). Men om du vill att man ska behövs skriva in ett lösenord oberoende vilken användare man är inloggad som får du nog installera ett tredjepartsprogram.
Ja, jag är själv om den här datorn så det finns bara en användare på den. Dock går alternativet "Gör den här mappen privat" under Egenskaper -> Dela ut -> Lokal delning och säkerhet inte att kryssa i på någon av mina mappar.
IT & mobiler
Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
Hundavel & Ras Jo jag instämmer helt! Tror det blivit lite ”inne ” eller hur man nu ska säga att vilja ha den jaktavlad varianten även om man inte vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.