Lösa på bästa sätt?

Koltinna

Trådstartare
Okej. Hästämne här då!

Jag har ridit in en 5-årig vallack. Nu ska han säljas och jag känner bara att jag MÅSTE köpa honom. Egentligen vill jag satsa på avel, men det kan jag väl göra om ett par år.
Men nu är problemet detta.. Jag ska plugga vidare 2 år när jag har fyllt 20. Nästan 2 år tills dess. Och då blir detta i stockholm. Så isåfall vet jag att jag antingen måste sälja honom eller att jag måste låna ut honom på foder.
Vad tycker ni ang. detta? skulle ni köpt en häst om ni vet att ni måste sälja eller vara utan den i 2 år? :O

Sv: Lösa på bästa sätt?

Hmm, ja om du verkligen vill ha hästen så är det väl bara att slå till. Hur du gör om två år är ju upp till dig, men det finns mängder med folk som vill ha medryttar/foderhäst om du inte vill sälja. :)

Sv: Lösa på bästa sätt?

fel forum. ^^
gnägg eller ngåot är bättre.

Äldre ungdom
(Lite friare icke hästrelaterade diskussioner för äldre ungdom från 18 år till och med 24 år. Huvudmoderator: tifo)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 493
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II