Lös tand...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare adore
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 426
A

adore

Min ena katt har en lös tand. Sitter brevid de där små söta framtänderna i överkäken. Den är några milimeter (kanske 3-4mm) längre än vad den på andra sidan är och rör man den så känner man att den är lite lös. Vet inte riktigt om hon har ont men vad gör man åt det??
Kommer den att lossna av sej självt eller måste man till vet.?

ok, jag väntar lite och ser hur det går. mamma sa att tanden kan fasta av sej självt igen. gör den inte det eller om det ser ut som hon har ont och besväras av det så får jag ringa vet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 143
Senast: NilHe
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 322
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
1 251
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka