Lös i magen

Sv: Lös i magen

Samma som shotsen, förutom att shotsen innehåller mer nyttiga bakterier och mindre socker (positivt för IR-hästar).

Det beror på hur mycket pengar man har att lägga ner på produkterna. Proequo är rejält dyrt. Proviva shots har funkat bra på många hästar jag känner till.
Jag vet inte om jag kan hålla med om att Proquo är rejält dyrt om man sätter det i relation till hur bra det är . Gav en av mina hästar en dos (ett antal veckor) och det fungerade utmärkt!

Möjligt. Personligen sätter jag det bara i relation till hur mycket pengar som finns i plånboken.:(

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
1 947
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: screen
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka