Lös i magen !

L

Lantlolla

Hejsan, jag har märkt här på min häst nu att i lite över en vecka så har han varit lös i magen. och jag vet itne vad detta beror på. Han verkar må bra i övrigt, men det rinner nästan ur honom, o han kan inte riktigt kontrollera det. Jag måste ha hjälp, jag vet inte om de tär för han är stressad lr vad det kan vara, men jag känner mig jätteelak när jag inte ser att han mår bra på insidan. Någon som har en idé om vad det kan vara ? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få. !
//Marica

Sv: Lös i magen !

Det finns en annan tråd som behandlar samma problem, där kan du säkert få tips och råd. Lycka till!

Liknande trådar

Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 006
Senast: super
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 424
Senast: lilstar
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 918
Senast: gulakatten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka