lös i magen

Sv: lös i magen

Jag Såg ingen ägare eller nån på gården alls. Och jag har praatat med olisen och de sa att jag skulle få behålla henne. Och de som hade bott där hade tydligen avlkidit och lömmnat allt på gården huset och stallet var övergiven och förfallit så.

okej och vad gjorde du på en ödegård? Anhöriga skulle väl tagit reda på hästen? Och om stallet hunnit förfalla, borde inte hästen hunnit dö då? :P

Jag Såg ingen ägare eller nån på gården alls. Och jag har praatat med olisen och de sa att jag skulle få behålla henne. Och de som hade bott där hade tydligen avlkidit och lömmnat allt på gården huset och stallet var övergiven och förfallit så.

Alltså... det där tror jag inte för en minut på. Låter lite för mkt som en historia från en Polluxbok :rofl:

Du bara råkade gå in på annans egendom och hittade en häst som du sedan stal?

Håller med älgen ang författandeskapet.

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 430
Senast: Roheryn
·
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 936
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 898
Senast: Lillefrun
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 596
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka