Lös brösta!

r_freddy

Trådstartare
Hej! Behöver lite hjälp med min bröstsele. Min unghäst har nu växt ur sin brösta :cry: . Finns det någon som vet om det finns lösa bröstor att komplettera sin sele med och var det kan finnas att köpa? Jag har för mig att källquist hade något sådant. Någon där ute som vet :confused:
Tacksam för all hjälp då jag verkligen gillar min sele och inte vill byta

Sv: Lös brösta!

Vad har du för sele?
Märke, prisklass, typ?

Det finns bredbröstor på travet, men de har inga tömringar, och draglinorna passar inte, utan man måste göra egna. ca 600 kr. Man kan även be sadelmakare sy upp en, men då går det nog på 1500 minst.

/jenny

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 348
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 070
Senast: Josefineeee
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka