G

glee

Hur gamla var era tikar när de började löpa? Märktes det något innan?

Selma är helspattig :p Funderar på om hon är på väg och ska löpa. Eller om det bara är åldern som gör att hon är annorlunda, hon är 6 månader och ganska trotsig :smirk:

Min tik löpte första gången vid 9 månader. Hon blev också mycket busigare och mer krävande i halvårsåldern. Sen tog det en 8-9 månader innan det började gå över. Jobbig tid! :D

Mina tikar (om man räknar valpen) löpte båda vid 7 månaders ålder. Hann ju aldrig uppfatta någon strulålder på valpen, men tiken har aldrig varit i tonåren tydligen, gick från valp direkt till kärring. :D :angel:

Adina löpte första gången vid 7 månaders ålder.
Tjorven vid 11 månader.

Nicole var nog 9 månader om jag inte minns fel...

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008
Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
525
Senast: movi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈