Ljusbruna hoppskydd

Houdinie

Trådstartare
Jag har bytt hoppsadel och har nu en Knights Camelot i färgen "Cognac". Jag har hittat matchande träns, tyglar, förbygel, martingal och stigläder, men inte benskydd.

Har ni tips på snygga, bra och billiga hoppskydd i cognac/london/new tan/chestnut? Jag har sökt och googlat i flera månader nu och börjar snart ge upp.

Jag har bytt hoppsadel och har nu en Knights Camelot i färgen "Cognac". Jag har hittat matchande träns, tyglar, förbygel, martingal och stigläder, men inte benskydd.

Har ni tips på snygga, bra och billiga hoppskydd i cognac/london/new tan/chestnut? Jag har sökt och googlat i flera månader nu och börjar snart ge upp.

Har inte Eskadron massa färger? :)

Jag hade ett par i ljust läder med svarta detaljer. De var från kentaur men köpta begagnade.

Prestige?
(Prestige F64 Jumping Boot Rubber Cognac)
1374029336.jpg

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: Wera
·
Utrustning Har köpt en cognacfärgad sadel (brunröd/vinröd nyans) som har detaljer i sand. Önskar tips på matchande utrustning!! :bump: Träns med...
Svar
10
· Visningar
2 467
Senast: Långnos
·
Utrustning Ska skicka iväg min pålle på foder från April-september. Har nu knåpat ihop en lista med de saker jag tänkte skicka med. Men vad...
Svar
16
· Visningar
1 709
Senast: MaRomer
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt...
2
Svar
32
· Visningar
2 425
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar