Ljufúr frá Vindási

V

Vindási

Hej.
Är det någon som har en häst efter Ljufúr frá Vindási. Han har ju stått i Sverige. Mitt sto är nämnligen efter honom och jag skulle veta hur era hästar är i lynne, gångarter mm. Vore jättekul.
Min pålles mamma är Rakel frá Vindási. Är det någon som har henne i sin stam på eran häst? :bump:
Hälsningar Vindási

Sv: Ljufúr frá Vindási

Skulla vet nog vem Milla är tror jag, om hon minns henne :angel:du vet Caroline Agerhills Milla som hon hade förut Carro ;)

Frågan är om det är mitt sto. Kommer du ihåg vilken mamma hon har?

Rakel frá Vindási och så hade hon Ljúfur som pappa, och så var hon född,, hmm ,,, 1999. Sedan var hon frysmärkt över ryggen minns ja.;)

då kan jag säga att det är min polla. :banana:

f: Ljúfur frá Vindási
m: Rakel frá Vindási
Född: 1999
Frysmärkt på ryggen, vänstra sidan J95 eller liknande.

hahaha japp. och fått ett föl. Men vet du vem som köpte Milla av agersta?

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 385
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Hästvård Hej! Jag har en nederländsk import (d-ponny, hälften connemara) som har varit i Sverige i ungefär ett år. Vi har haft henne sedan...
Svar
19
· Visningar
1 447
Senast: Sirap
·
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
2 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka