ljudproblem

M

moe

Då jag spelar upp musik i windows mediaplayer låter det som "smurfarna" :smirk: d.v.s. ljudet går lite för fort.
Om jag spelar upp musik i VLC (eller vad den heter) så hackar ljudet men låter INTE som smurfarna utan normalt (förutom hacket). Vad är felet???
 
Sv: ljudproblem

:rofl: finns ett program(?) på kontrollpanelen som heter Ljudeffekter... Någon har kanske vart där och skruvat. Man kan virda upp, ner snabba på osv musik/ljud därifrån..

:devil:
 
Sv: ljudproblem

Modig_Korn skrev:
:rofl: finns ett program(?) på kontrollpanelen som heter Ljudeffekter... Någon har kanske vart där och skruvat. Man kan virda upp, ner snabba på osv musik/ljud därifrån..

:devil:

Nope skulle inte tro det :D . Detta problem uppkom iom att hårddisken rensades. Ljudet funkade en dag sen nästa dag var det såhär. Kanske måste uppdatera/ominstallera drivrutinerna??? Är inte så haj på datorer :smirk: . Kanske är det ljudkortet som är trasigt...äsch jag vet inte. Det är iaf bara visas ljud som blir förvrängda, typ höga toner...
Ska få hjälp av killen som tömde den åt mig.

Btw någon som vet vad ett ljudkort kostar?
 
Sv: ljudproblem

WMP: Visa|Förbättringar|Inställningar för uppspelningshastighet... - Normal
...kanske?

EDIT: Kan vara nån codec som fattas i Mediaplayer också.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 284
Senast: Trassel12
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 369
Senast: Sel
·
IT & mobiler Hej! Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Nevermind
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 058
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp