P
Pelargontjejen
Har ett sto på 17år som jag haft i 5år och jobbat med hur mycket som helst.. Varit bra i 2 år men nu har problemen börjat igen..
Hon sparkar både fram och bak och skriker som en idiot. Nu har jag blivit sparkad flera gånger i sommar och anser att det inte funkar längre.
Finns det något alt än att skjuta henne där hon står och går? Jag ger gärna bort henne om någon anser sig fixa det, hon har pass men är inte vaccinerad i år. Tror inte att det går så bra med vet bes heller
En jävla duktig hopphäst iallafall
Snäll att lasta
Regelbundet verkad.
Problemet vid slakt:
1. Hon kommer att slå ihjäl alla som försöker att bulta henne
2. Lugnande går inte såvida inte jag ger det själv (brukar vacc henne själv med vet brevid)
3. Hon kommer att bli tokig om vi åker till slakteriet med henne.
Skicka gärna pm
Hon sparkar både fram och bak och skriker som en idiot. Nu har jag blivit sparkad flera gånger i sommar och anser att det inte funkar längre.
Finns det något alt än att skjuta henne där hon står och går? Jag ger gärna bort henne om någon anser sig fixa det, hon har pass men är inte vaccinerad i år. Tror inte att det går så bra med vet bes heller
En jävla duktig hopphäst iallafall
Snäll att lasta
Regelbundet verkad.
Problemet vid slakt:
1. Hon kommer att slå ihjäl alla som försöker att bulta henne
2. Lugnande går inte såvida inte jag ger det själv (brukar vacc henne själv med vet brevid)
3. Hon kommer att bli tokig om vi åker till slakteriet med henne.
Skicka gärna pm