Livscoaching

tott

Trådstartare
Har någon av er erfarenhet av livscoacher? Har någon besökt en sådan? Fick ni hjälp? Med vad?

Idag ska jag första gången träffa en livscoach. Ska bli spännande!:nailbiting:
 
Sv: Livscoaching

Hmm...antar att livscoachen inte säger (ens omskrivet) att jag är ett pucko...
 
Sv: Livscoaching

Har aldrig testat själv, men tycker att det låter spännande. Jag tror att de kan hjälpa en med nya perspektiv som man kanske inte kommit på själv.
 
Sv: Livscoaching

Tror det kan vara bra. Har träffat både bra och dåliga.
Enda varningsflaggan jag märkt att man ska ha är för de livscoacher som är för säkra på sin sak. Man måste komma ihåg att denne coach ser saker från sitt perspektiv och det är inte säkert att detta är den enda sanningen.
 
Sv: Livscoaching

kl

Nu har jag varit på min första träff med coachen. Tiden bara rusade iväg.
Jag lipade, skrattade, diskuterade och funderade. Jätteintressant och verkar jättebra. Längtar redan till nästa gång.

Det här kommer att blir BRA :):bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 429
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
712
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp