Livet med en inneboende i magen!

Glamoroza ox

Trådstartare
Har din bebis i magen någon speciell tid på dygnet som h*n sätter igång extra mycket?

Skulle kunna tro att "förfesten" startar här varje dag strax efter kl. 16.
Spelar ingen roll om jag har jobbat för- el. eftermiddag.
Haft en lugn el. superstressig dag.

Skulle nästan kunna ställa klockan efter magen.
Antingen lever bebis rövare el. så är magen stenhård.
Inget mellanting *suck*
 
Sv: Livet med en inneboende i magen!

Jag vaknar först runt halvsex av att det är party i magen. :crazy: brukar oftast kunna somna om tack och lov. Sedan flyter dagen på med ett konstant puffande, sparkande och stretchande, värsta tiderna är dock run 6, 10, 15, 18 och sen kommer en dunderraid mellan 22-24.
 
Sv: Livet med en inneboende i magen!

Min sover nog aldrig....Har inte märkt av några speciella tider, men kvällstid 21-23 då brukar de vara som värst.

Vid 7 tiden brukar h*n ha morgongympa, vet inte vad h*n håller på med men man känner 2 händer på vänster sidan av magen, nere vid bäckenet, och sen känner man 2 fötter strax under revbenen på högersida. Så lixom skuter h*n iväg med händerna och sen med fötterna :D Ser himla kul ut faktiskt ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 406
Senast: hastflicka
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 545
Småbarn Usch, sitter här alldeles ledsen för jag känner mej stressad över hur livet kräver att jag är ifrån min dotter så mycket. Går sista...
Svar
5
· Visningar
1 570
Hästmänniskan Nu kommer alla tro att det handlar om avlivning, men så är inte fallet. För ett år sedan ganska exakt så kastade jag ut min sambo...
2
Svar
33
· Visningar
4 441
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp