Little Wranglers

Sv: Little Wranglers

Jag har en dotter hemma på tre år. Det kanske är dags för en större häst än shettisen... Och kanske en säkerhetsväst:)

Jag har en dotter hemma på tre år. Det kanske är dags för en större häst än shettisen... Och kanske en säkerhetsväst:)

Jag tro Little Wranglers är 5 - 10 år. En C-Ponny gå lika bra. Det är inte storliken på hasten men The Size OF Those Little Cowboy and Cowgirls Hearts.
Hjälm o Väst, där bestama Mamma o Pappa.
Arizona

Åhh, ja visst är dem underbara! Tänk att fått rida så där som liten! Och alla duktiga barrel race och polebending cowgirls och cowboys i 4 - 6 års åldern...! De är nästan de roligaste rodeosarna att gå på :) !

Ungarna "over there" gör bättre ifrån sig än vuxna här. I mångt.

/PDoben

Visst är det rolig, mest för dom vuxen, man häja och gällskriker inte för sin egna men för alla barnen. Jag tycka om Rodeo, men älska att se Kid´s Rodeo, man känna att man är med deras kamp. Jag tycka det är synd vi har igen Gym-Kana för Kid´s.
Arizona

Visst är det rolig, mest för dom vuxen, man häja och gällskriker inte för sin egna men för alla barnen. Jag tycka om Rodeo, men älska att se Kid´s Rodeo, man känna att man är med deras kamp. Jag tycka det är synd vi har igen Gym-Kana för Kid´s.
Arizona

Vi har ju en annan typ av gymkana i sverige...
Men förmodligen inte alls lika roligt som ni har haft det :)

/Emmi

Jag var med att hjälpa till barnens gym-kana många år sen i Gbg. ingen western med get ribbon pulling, mutton busten ock andra time events.
Vi hade några styken för en del år sen som var med och tävla men dom försvan.
Arizona

vad synd!
Jag har tävlat nån gång i svensk gymkana och det var jättekul !

Liknande trådar

Kropp & Själ Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt...
Svar
8
· Visningar
701
Senast: Skorpion76
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ÄNTLIGEN var dagen kommen för betessläpp! 15 hektar varierad hage med en härlig blandning av hästar. Två halvblod, ett...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: hovtassfot
·
Western For starting Babies: www.youtube.com/watch?v=aZUZ6TpOrcs Notice the reins are tied together.
2
Svar
22
· Visningar
3 505
Senast: Blimblom
·
Avel Ja, nu har ju de uttagna fölen varit officiella ett tag! Vad tycker ni om årets kollektion? Vilken skulle ni själva vilja ta med hem...
2
Svar
37
· Visningar
6 207
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka