Limelight

Trådstartare
Någon som testat någon av de produkterna ? Fungerar de ?

En av mina hästar är lite småstel av olika anledningar, har inte ont utan bara stel så man får värma upp ordentligt innan man börjar öka farten.
Funderar på om Litovet kan hjälpa till något, men skulle vilja höra om det verkligen fungerar ?
Vill inte köpa det eftersom det är ganska så dyrt och sedan är det som att kasta pengarna i sjön, många säger att det fungerar, vad säger ni Bukare ? :)

Så är det någon som testat Litovet eller har andra erfarenheter av det så berätta gärna :):)

Sv: Litovet

Jag har inte provat själv men jag har en väninna som anväder det på sin 17 åriga valack och hon har märkt en tydlig förbättring på honom;)

Extraflex Ha är ett ledtillskott med bl a Glukosamin, msn och Hyalonsyra mm. (googla)
Litovet tycker jag gav resultat men min veterinär rekommenderar glukosamin vid ledskada/lätt artros (som min ena häst tyvärr har)

Jag har använt Litovet åt två hästar som hade artros i bakknäna. Jag märkte klar skillnad, särskilt på den ena (den av dem som eg. var sämst). Han var smidigare och framför allt verkade han rent allmänt må mkt bättre. Då jämför jag med den tiden han fick Glukosamin.
Får jag en häst med dåliga leder igen kommer jag definitivt att använda Litovet igen, rekommenderar det starkt!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 960
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 208
Senast: Ridinglady
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 432
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve