jennan

Trådstartare
Hej!

Har köpt mig en burk med litomove och ska ge min ena häst.

Ngn som gett av litomove till sin häst och kan berätta om det fungerat eller ej?

Bieffekter?

Jenny

Sv: Litomove

Jag ger min pålle Litomove. Har gjort det i ca 3 veckor.

Litomove:
* Minskar smärtan.
* Ökar rörligheten.
*Verkar anti-infammatoriskt.
*Är cellskyddande.
*Minskar behovet av smärtstillande o antiinfammatoriska farmaka.
*Innehåller vitaminer och mineraler.

Än har jag väl inte märkt någon större skillnad, men i längden ska det nog märkas.
Några bieffekter vet jag inte. Någon?

det där lät intressant, vart får man tag på det?

Jag har köpt på Hälsokostaffären men hörde sedan att det skulle vara mycket billigare att skicka efter det via datorn.

Det heter Litovet för hästar och är ett helt annat kilopris än Litomove ...
JAg köper det här

Det funkar super - ger definitivt bättre rörlighet hos mina hästar.

Det finns inga negativa bieffekter av det. En "bieffekt" skulle i så fall vara att hästarna blir allmänt piggare :laugh:

Det heter Litovet för hästar och är ett helt annat kilopris än Litomove ...
JAg köper det här

Det funkar super - ger definitivt bättre rörlighet hos mina hästar.

Det finns inga negativa bieffekter av det. En "bieffekt" skulle i så fall vara att hästarna blir allmänt piggare :laugh:

Fel av mej! Ursäkta. Den heter så klart Litovet. Och ja, det blir billigare att skicka efter den. Tack för länken! :bow:

Liknande trådar

Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
653
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 430
Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka