Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag letar efter ett litet körbett, strl 10,5 cm. Postkandar eller Liverpoolstång. Vet någon var jag kan köpa ett så litet?? På de ställen jag kollat så finns det bara från 12,5...
Till vad för pålle ska du ha det till? Tänk på att stången helst ska vara böjd, och allra helst kanske böjd framåt sk mullenmouth. ej att förväxla med vad som ibland kallas mullenmouth då stången är böjd uppåt. ex hööks.
Stång kan man ibland ha lite större än ett tränsbett som ju ska sitta som en smäck. mitt kallblod måste ha lite större än 14 ex för han har så tjocka läppar o stort huvud att skänklarna går in i huvudet på honom annars. Går att böja ut lite.
Tack för era svar! Jag ska ha det till en B-ponny som är korsning islänning/knabstrup. Hon har ca 10 cm på vanliga bett, använder ett 10,5 med bettskivor det funkar.
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Hästhantering Jag har en som är precis lika gammal som din. Han går på lösdrift här hemma på gården och leker mycket med min andra valack, men han har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.