Liten optimering

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag har jobbat lite med att optimera javascript på sidan, förhoppningsvis innebär detta att sidorna blir lite snabbare, troligen knappt märkbart, men det finns en liten risk att konstigheter inträffar i funktionen på sidan.
Rapportera i så fall detta så fort som möjligt.

Vet inte om det har med detta att göra men jag kommer inte in på Ungdom sen igår... Blir bara en vit sida med texten "An unexpected error occurred. Please try again later." Tror det fungerade med mobilen dock. Hur som helst kommer jag in på alla andra utom just Ungdom.

Tack för input, jag har provat med två webbläsare, inloggad och utloggad och jag kommer in på Ungdom. Vet fortfarande inte om det kan ha med Bukefalos att göra, men det verkar inte vara en generellt fel.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 942
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 830
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 372
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30