Liten julgran

bollen__

Trådstartare
När jag och brorsan var små fick vi varsin liten julgran som vi hade på vårt rum varje jul. Allså i plast. Också hade vi små julgranskulor och övriga prydnader i den.
Men, vi hittade aldrig någon stjärna/spira att ha i toppen i miniformat.
Undrar om det är någon som sett en sån, eller kanske har någon aning om vars man kanske kan hitta? Har försökt att googla men det gick inget vidare.
Dels vill jag ha till min egen gran, för jag använder den fortfarande och sen ska brorsans sambo ge minigranar till sina brorsdöttrar och då ville hon också ha en stjärna!

Om ni inte hittar någon kanske ni kan köpa något liknande denna och försöka sätta på ståltråd eller liknande så att den blir en julstjärna? :)

92-2006alt2.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
F
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 601
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 614
Senast: miumiu
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka