Liten film på Örnen

Sv: Liten film på Örnen

Åh, vad roligt det ser ut!:banana: Och vad duktiga ni är!!:bow:
Leran där påminde mig lite om när jag var ute med rockarden och min fjorda och rejsade på skogsvägarna förra veckan, hon tyckte det var så kul så leran bara sprutade upp på mej!:D

Vad härligt det ser ut! :D Blir sugen på att köra nu.
Var inte där själv dock...

Oj vilken fin film!!
Rutinerat ekipage!! Ser väldigt mjukt och fint ut, och vissa hästar hade ju tydligen krafter kvar trots underlaget (lite lång galopp där efter sista hindret va??;) ) men man ser ju att han får ta i lite ändå! Vad blev det för placering i maraton för er? Tänk att min lilla Click slagit honom i ett hinder...haha:rofl: Man får leva på de små stunderna :D

vilken sida har du laddat upp filmen på? e den gratis hur gör man? tack på förhand=)

Haha, ja och sen var det ju de där 30 sek på SURF också:angel:

Det blev en sjätteplats i maraton(nionde totalt):)

Otroligt vacker häst och jag blir ruggigt sugen på att börja kör kan jag ju lova, men en vurpa med vagnen vid första förspänningen gör att vi har lagt ner det... (Han blev skrämd) Kan inte med att skrämma min stackars häst genom att försöka igen.... Men sugen - det blir jag!

Snyggt!

Minns honom från SURF tidigare i år. Stod i hinder och i en 180* sväng körde hjulen fast i hindret. Örnen fortsatte galoppera på stället medan groomen fick hoppa runt vagnen. Det var rätt mäktigt att på så nära håll se alla hästkrafter in action, det är tur att maratonselar är hållbara säger jag bara, för han låg i selen i varje språng utan att komma i princip någonstans under de 5 sekunderna eller vad det nu kan ha varit. Helt fokuserad framåt, vet inte om han ens märkte att det var problem där bak :D . Verkar vara en helläcker kille!

Det var ju inte sånt dåligt resultat det inte!!

haha...ja dom också!! TVÅ små stunder till och med :D
Men jag tror det var på surf vi slog er i första hindret, men det var ju ett med rätt snäva vägar så det kanske inte var sååå ortroligt :angel: SM-hindrena hade vi inte en chans i!!

Finns en riktigt läcker bild på honom på villvattnet.se snabblänkat

Filmen är ju från första hindret, där hade de flesta krafter kvar. Dok var många osäkra på underlaget och tog det försiktigt.
/M

aha orkade bara titta några sekunder;)
/M

Som sagt var det ju också från sista hindret där han faktiskt såg riktigt pigg ut efteråt också!! ;)

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 569
Senast: Derivata
·
Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 428
Senast: alazzi
·
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 543
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka