Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, vad roligt det ser ut! Och vad duktiga ni är!!
Leran där påminde mig lite om när jag var ute med rockarden och min fjorda och rejsade på skogsvägarna förra veckan, hon tyckte det var så kul så leran bara sprutade upp på mej!
Oj vilken fin film!!
Rutinerat ekipage!! Ser väldigt mjukt och fint ut, och vissa hästar hade ju tydligen krafter kvar trots underlaget (lite lång galopp där efter sista hindret va?? ) men man ser ju att han får ta i lite ändå! Vad blev det för placering i maraton för er? Tänk att min lilla Click slagit honom i ett hinder...haha Man får leva på de små stunderna
Otroligt vacker häst och jag blir ruggigt sugen på att börja kör kan jag ju lova, men en vurpa med vagnen vid första förspänningen gör att vi har lagt ner det... (Han blev skrämd) Kan inte med att skrämma min stackars häst genom att försöka igen.... Men sugen - det blir jag!
Minns honom från SURF tidigare i år. Stod i hinder och i en 180* sväng körde hjulen fast i hindret. Örnen fortsatte galoppera på stället medan groomen fick hoppa runt vagnen. Det var rätt mäktigt att på så nära håll se alla hästkrafter in action, det är tur att maratonselar är hållbara säger jag bara, för han låg i selen i varje språng utan att komma i princip någonstans under de 5 sekunderna eller vad det nu kan ha varit. Helt fokuserad framåt, vet inte om han ens märkte att det var problem där bak . Verkar vara en helläcker kille!
haha...ja dom också!! TVÅ små stunder till och med
Men jag tror det var på surf vi slog er i första hindret, men det var ju ett med rätt snäva vägar så det kanske inte var sååå ortroligt SM-hindrena hade vi inte en chans i!!
Finns en riktigt läcker bild på honom på villvattnet.se snabblänkat
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Kropp & Själ Det är just det - personen ska tycka det är roligt. Det får inte vara för pilligt. Nu är den tekniska nivån typ att spela spindelharpan...
Juridik & Ekonomi Min sambo begärde ut journalerna på sin mamma efter hennes död.
Han behövde inte medgivande från syskon.
Ibland så behöver man få svar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.