Lite rolig bild

Kalaspinglan

Trådstartare
Måste få dela med mig av en riktigt rolig bild vi fick på vår piraya idag.

detail

Har inte ni några tuffa bilder på era hundar, sådana där som inte är redigerade, uppställda och korrekta.. Hehe...

Pinglan

Sv: Lite rolig bild

gulliga bilder...

hur får man in en bild i inlägget? måste den var utlagd någonstans på webben?

laddar min digitalkamera, tänkte försöka fånga valpen på bild idag (fan vad dom är svårfångade :angel: ) tills vidare min lilla chihuahua:
{62AA7E98-B26E-4D6E-BC55-C5F4B98A5450}.jpg

Vi får se till att ses och släppa ihop vilddjuren nån dag! Innan han växer förbi henne alldeles. Päls har vi alla fall mest av och kommer alltid att ha!

Ja absolut, men nu har vi "lugna veckan" där vi inte ska ha besök av någon ovh helst inte träffa andra hundar heller
Sedan är vi redo att möta pälsfaran ;)

Jag har satt ihop lite foton på mina whippar på en sida, speciellt för er kära hund-bukefalister!
Ferrari som efterlyste whippetfoton kan ju titta också..

thö sida

Det här e min hund Kalle! Han e en Labrador på 8 år. På bilden så jäspar han, men det ser ut som han skrattar! :rofl:
Kalle!!

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 127
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 575
Senast: fixi
·
Övr. Hund Har haft en riktig skitdag och behöver lite skratt :) Har ni några roliga/knasiga historier om era hundar?
2
Svar
33
· Visningar
2 704
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar