Lite orolig, såå trött kattunge

S

Skumbananen

Normalt är hon ett yrväder, rusar och har sig. Idag är hon supertrött. Jag tänkte höra om någon vet om det kan bero på vaccinet hon fick idag vid 10.30? Brukar de reagera med trötthet då?

Sv: Lite orolig, såå trött kattunge

Kattungen kan ha blivit trött av själva upplevelsen att åka till veterinären. Många nya intryck att ta till sig! Och visst kan vaccinet bidra, det är vanligt att de blir lite hängiga av det. Lycka till!

Jo, tänkte också på det. Men så slö som hon är nu, nästan lite tjurig det tänkte jag borde bero på vaccinet.

Ca 24-48 timmar kan de vara trötta efteråt enligt min veterinär.
Så länge kissen äter och går på lådan så skulle jag inte oroa mig.

Ja, idag lever hon om som vanligt! Det började släppa en aning igår kväll så innan vi gick och la oss så lekte hon, sen sov hon hela natten och sen nu är hon igång!
Kände inte igen den annars tokiga katten!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Asko
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 335
Senast: monster1
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka