Lite nya bilder!

linafina

Trådstartare
Vi hade kameran med oss ut igår. Tyvärr blev inte bilderna så superfina men jag delar med mig av dom här i allafall.

Önskar att han kunde vara utan longerlina och sele för bildernas skull men så är det när inkallningen inte riktigt sitter där ännu :D. Den åldern är som den är :). Ibland lyssnar man och ibland är man döv ;) .

Jason på bunkern
DSC04146.jpg

Jason letar efter något
DSC04153.jpg

Jason tittar ut mot havet
DSC04167.jpg

DSC04171.jpg

Sv: Lite nya bilder!

Vi har också haft en härlig dag i snön! Hundarna tyckte det var skitskoj.

GaurdianAngel skrev:
Vi har också haft en härlig dag i snön! Hundarna tyckte det var skitskoj.

Inga bilder? *hoppas*

Jason är helt galen när det är snö. Nästan så han blir olydig :smirk: .

gubben skrev:
grymt fin:love:

vad har han runt halsen?

Det oranga menar du?

Det är ett vanligt halsband. Var inte meningen att han skulle ha långlinan och bilbältesselen utan bara halsbandet men eftersom han är lite si sådär på inkallningen för tillfället fick han ha allting kvar.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 275
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 247
Senast: monster1
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka