Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man hör ju mycket om när och hur man skall skaffa barn och så...
Vill själv ha barn och har viljat ha det ett tag nu..
Kommer lite intressant frågor om hur det var för er?
*Hur gammal var du och din kille när ni fick barn?
*Var ni sambo eller inte?
*Var barnet planerat eller inte?
*Hade du/ni jobb innan ungen kom?
*Var det heltid/halvtid/eller timanställd?
*Bodde ni/du stort eller litet?
*Delade ni på barnledigheten eller inte?
Kanske kan ge lite råd till mig som vill ha barn men inte killen vill riktigt?
*Hur gammal var du och din kille när ni fick barn? Vår son är 7 månader. Jag var 26 o pappan 34.
*Var ni sambo eller inte? Sambo
*Var barnet planerat eller inte? Planerat, men vi vart överraskade när det tog sig så fort som det gjorde!
*Hade du/ni jobb innan ungen kom? Vi har fasta jobb båda två. Jag hade friår när vår son föddes. Han var faktiskt beräknad till samma dag som jag skulle börjat jobba igen från början men han bestämde sig för att han ville ut lite tidigare. Det var enormt lyxigt att vara ledig under hela graviditeten!
*Var det heltid/halvtid/eller timanställd? Vi har båda heltid
*Bodde ni/du stort eller litet? Vi har egen gård. Tror huset är ca 200 kvadrat.
*Delade ni på barnledigheten eller inte? Jag har varit hemma sen sonen föddes o jag tar inte ut några dagar förrän han fyller ett år. Jag planerar vara hemma hela tiden tills vårt nästa barn föds. Planerar att starta tillverkningen till våren Vi planerar att ta hand om våra barn själva o skippa dagis tills de blir lite större. Pappan jobbar på sommaren varannan vecka. Snart är sommarskiftet över o då ska han vara pappaledig tills sonen fyller ett år. Vi har som motto att prioritera tid med våra barn framför att tjäna pengar. Vi har sparade pengar för att klara detta. Så, ja man kan väl säga att vi ska vara föräldraledig båda två men jag kommer nog ta ut de flesta dagarna.