Lite bilder...

gul_zebra

Trådstartare
...på Anders kommer här :D Blir sällan det kommer upp på honom, han är helt enkelt världens sämsta modell och lyckas bara se sjuk ut de få gångerna huvudet faktiskt kommer med på bild öht :rofl:
Idag får han dock se sjuk ut för nu är han förkyld precis som tamråttorna... Har märkt att det börjat dra väldigt mycket och har letat och letat och letat efter källan, först idag kom jag på att justfan, det finns ju en ventil också :idea: Bara att stänga igen skiten :smirk:

Nåväl, bilder var det ja...

Tvättar sig
Anders visar upp sina breda höfter som ska hjälpa honom att lättare föda barn *host*
Dålig storleksbild (praktexempel på det där med sjuk eller huvudlös för övrigt...)
Anders hittade en sten
Sen hittade Anders den ytterst onda blomsprutan som sprutar vatten när Anders försöker tugga sig ur buren när en viss matte försöker sova! :eek: :devil:
Såhär ser majoriteten av mina Anders-bilder ut, fast med sämre skärpa och ljus och sånt...
En till
Finaste bilden jag någonsin knäppt på Anders

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 507
Äldre Tråden om hundträningen (eller vad det nu var) spårade ur men jag tycker det kan ha sin poäng att seriöst fortsätta diskussionen på de...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 372
Senast: monster1
·
Katthälsa Har varit på djursjukhuset med andra katten idag och mest sannolikt har hon herpes i ena ögat :cry: Vad fan gör jag nu?? Hon är allt...
Svar
17
· Visningar
10 155
Senast: Omorfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama