Lite bilder

MissFideli

Trådstartare
Så söt!! Låg bredvid mig i sängen
goyyis.jpg

Och här ser hon ut som en valross tycker jag. Bilden blev väldigt mörk, så den är uppljusad. Därav kvaliteten :roll:
valross.jpg

Dom börjar fråga efter en större soffa.
tight1.jpg

tight2.jpg

Sv: Lite bilder

Gud så söta! Men jag förstår verkligen inte, de där bilderna på katterna i soffan måste helt klart vara FEJK! Inte kan de väl sitta sådär sött båda två i soffan och trängas? :D :love: Mina katter skulle förmodligen inte ens titta åt soffan!

/Erica

Ahhh... Man vill ju bara pussa den där lilla svart-vita saken på den där helt underbara svarta lilla nosen!!! :love: :love: :love:

Lika söta som vanligt! :love:
Vad täta i pälsen de ser ut att vara! Men inte ska Britter ha (vad det nu kallas...) pälsstrån som är uppstickande och längre än övriga? Jag har konstaterade att Misan har miljontals pälsstrån som är 1-2 cm längre än den övriga pälsen.

ÅHhh va fina katter!

Sött att dom kan dela soffa på det där sättet:love:

:p Avis? Man blir så sugen på att krama dom tycker jag. Vilken görs flitigt här hemma till katternas stora förtret. Tror inte dom uppskattar kramar och pussar lika mycket som matte gör :smirk:

Det är mest Abbie som använder den, Yoga ligger där ytterst sällan. Men det var lite rörigt, jag var lite stressad och tydligen låg Yoga där och Abbie sökte väl skydd hos mamma. Eller nått.

Dom är täta i pälsen. Yoga har haft en ganska otypisk brittpäls, kort, men bara ett lager. Det ändrades efter kastreringen och är nu mycket tjockare och tätare päls. Abbie har enligt Yogas uppfödare en mycket bra päls. Kort, tät och lagom crispig.
Stickelhår har nog alla britter mer eller mindre.

Vad sött :love:

Men det var en lite liten soffa till dom där två :smirk:

Hanoo ser ju också ut som en liten nalle, så jag har att krama på här hemma (och han älskar att kramas :love: ). Nu vill jag bara ha hem den lilla igen så att de kan bilda goshögar i novemberkylan...

Crispig... Har faktiskt inte träffat så många britter mer än Mis och hennes systers barnvakt. Vad hette han nu då....? Det vet jag ju... Han har betydligt strävare päls än Mis. Hennes päls är ganska mjuk och och lång, men tät.

Vilken häftig teckning på den svartvita! De ser ut att behöva en större soffa;) .

Det var väl Presley som var barnvakt? Hans päls är väl väldigt kort, men hur den är annars kommer jag inte ihåg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
798
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 464
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar