Meibla Trådstartare 28 Dec 2003 #1 har ju inte lagt in alla bilderna än, men dom kommer så småningom Kimmiz Kim igen Svea En tik som bor hos en fodervärd Hon igen fler bilder kommer sen. även på valparna =)
har ju inte lagt in alla bilderna än, men dom kommer så småningom Kimmiz Kim igen Svea En tik som bor hos en fodervärd Hon igen fler bilder kommer sen. även på valparna =)
Heulwen 28 Dec 2003 #2 Dom var fina, men kan du inte göra bilderna lite större? Det är lite svårt att se vovvarna i detalj.
Milosari 28 Dec 2003 #4 ja oj va små de var. den första bilden var lite större... men fina, det var dom
Meibla Trådstartare 28 Dec 2003 #5 sååå nu ska vi se om dom blir lite större Min ena tik =) Min border collie Kim En av mina tikar som e ute på foder Kim igen Lisa i fårhagen Å så lilla Kim igen Hmm.. nu borde dom va lite större
sååå nu ska vi se om dom blir lite större Min ena tik =) Min border collie Kim En av mina tikar som e ute på foder Kim igen Lisa i fårhagen Å så lilla Kim igen Hmm.. nu borde dom va lite större