List vid höjdskillnad

Madick

Trådstartare
Jag har en kant mellan matta och klinkersom jag behöver en list till. Vilken sorts list ska man använda när det är en höjdskillnad på kanske 6mm?

Sv: List vid höjdskillnad

Det finns väl olika sorters nivålister? Jag vet att vi tittat lite eftersom vi har ungefär samma nivåskillnad vid nylagda golv och gjutna gamla gnistskydd framför våra kakelugnar.
Googlar man nivålist finns det i alla fall i alla möjliga olika sorters material, och det finns säkert olika höjder också. Det känns som det är något sådant du är ute efter i alla fall :)

Sv: List vid höjdskillnad

Super! Nivålist ska jag fråga efter alltså i affären. Sen är det "bara" färg och materialval som ska till...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Cinzia
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 096
Senast: elendril
·
Mat Jag har så svårt för att hitta vettiga mellanmål som jag gillar i längden. Dessutom kunde väl inte någon variation på frukost skada...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 983
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag är på jakt efter en ny jobbväska, och det känns som en djungel... Väskan jag har nu är en ryggsäck från Fjällräven, vilken snart...
Svar
10
· Visningar
603
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix