Lippo allegria el liknande

caradan

Trådstartare
Så jag sökt en ovanstående ett tag utan framgång så tänkte jag om det finns nått alternativ som är liknande i utformingen som kanske oxå skulle passa?
Nån som vet?
Eller ska jag bara ge mig och beställa en ny istället kanske.

Så jag sökt en ovanstående ett tag utan framgång så tänkte jag om det finns nått alternativ som är liknande i utformingen som kanske oxå skulle passa?
Nån som vet?

Pessoa Gen X är väldigt lik, samma tillverkare om jag inte minns fel. Provade båda när jag köpte min Allegria och båda låg bra på hästen men jag satt bättre i Allegrian så det fick bli den.

Nån som vet?
Är det en beg Allegria du söker efter? Tycker jag sett flera st nämligen, men beror ju såklart på vilka mått du är efter efter?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
2 474
Senast: Shixle
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar