Lippo allegria el liknande

caradan

Trådstartare
Så jag sökt en ovanstående ett tag utan framgång så tänkte jag om det finns nått alternativ som är liknande i utformingen som kanske oxå skulle passa?
Nån som vet?
Eller ska jag bara ge mig och beställa en ny istället kanske.

Så jag sökt en ovanstående ett tag utan framgång så tänkte jag om det finns nått alternativ som är liknande i utformingen som kanske oxå skulle passa?
Nån som vet?

Pessoa Gen X är väldigt lik, samma tillverkare om jag inte minns fel. Provade båda när jag köpte min Allegria och båda låg bra på hästen men jag satt bättre i Allegrian så det fick bli den.

Nån som vet?
Är det en beg Allegria du söker efter? Tycker jag sett flera st nämligen, men beror ju såklart på vilka mått du är efter efter?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 307
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 131
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 782
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka