Linfröolja - hur många MJ per dl?

Magica

Trådstartare
Hej! Jag hittar inte mitt svar någonstans när jag googlar :( Så hoppas på att en eller flera vänliga själar här vet hur många MJ man kan räkna ca per dl (nej vill inte ha det per kg mm för det fixar jag inte att räkna ut) ;)Jag ger kallpressad Linfröolja från Granngården (Eclipse Biopharm Linfröolja) men även ibland köper jag den från Börjes (Emin)

Hjälp! :D

Sv: Linfröolja - hur många MJ per dl?

Jag har för mig att det stod 6 MJ på den jag gav min pålle, kommer inte ihåg märket men det är en mörkbrun 1l flaska med vit kork :p

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 755
Foder & Strö Är det ngn vänlig själ som kan hjälpa mig att räkna på om detta blir för mycket potatisprotein på ett utfodringstillfälle? (Hästen...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: janna
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 130
Senast: lizzie
·
Foder & Strö Hej, Håller på att räkna på min hästs foderstat och har några funderingar. 1. Har läst ”Utfodringsrekommendationer för häst” och i de...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30