Sv: linement

det brukar stå på förpackningen om det är risk för blisterskador. masserar man in linement på kvällen ska det inte vara någon fara på morgonen, så vidare det inte är ett kraftigare blister, tror inte dom riktigt luriga medlen går att köpa längre. när jag jobbade med häst på 80-talet fanns det blister som kunde ge skador om man masserade för länge. :crazy: har bara hållt på med häst på hobbynivå dom senaste 18 åren så jag är inte riktigt uppdaterad:confused:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
563
Senast: tara
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 035
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
319
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama