Lillen är död nu.........

domino

Trådstartare
:cry: :cry: :cry:
I morse kl 9:15 var vi till veterinären och avlivade vår hund, Lillen. Det var fruktansvärt jobbigt! Jag kunde inte vara med där inne så jag väntade i väntrummet.. Men det hade gått bra och precis innan han somnade in hade han suckat högt och sett så befriad ut sa Magnus, sambon.. Det är absolut det värsta som finns med att ha djur, när den här dagen är ett faktum. Lika jobbigt varje gång, man tycks inte kunna vänja sig.. Men nu har det gått några timmar och lite bättre känns det.
 
Vet hur det känns. Min kompis fick ta bort sin igår och det fick mig att fundera hur det kommer att bli när min egen går bort. :cry: :cry: :cry: Hon är visserligen bara 2 år :angel: men tiden går fort när man har roligt.

Jag skickar en stor tröstkram till Dig.
 
:cry:det är så att man får tårar i ögonenn själv, jag kan tänka mig hur det känns. Min hund är 14 år, och det är snart dags för henne med, en stor kram av mig!
 
Sv: Lillen är död nu.........

Beklagar sorgen.. usch, vet hur det känns.. inte kul..:(
 
Sv: Lillen är död nu.........

Hahah Ohh shit!!
men - bättre sent än aldrig;)
och det är ju som sagt Buke,där Allt kan hända...


men du kan väl berätta hur det är nu...har du ngn ny hund?

Haha, jo så sant ;) :D

Nej, ingen ny hund. Numera är det katter jag har, 2 st. Är både häst och hundlös nu. :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min älskade hund dog i tisdags, 14 år gammal. Sorgen är helt enorm men jag har fastnat i ett tänkande med skuldkänslor. När det hände...
Svar
6
· Visningar
2 112
Senast: Sonic76
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 434
Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
65 162
Senast: Voeux
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 413
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp