Lille B-ponnyn

H

Hannaa--

Jag tar hand om en B-ponny 3 gånger i veckan, rider henne ibland. Är alldeles förlång men dock inte för tung + att jag rider ponnyn i balans så hon tar ingen skada av dt! :p

Meeen, jag har tappat lite motivation med ridningen och tycker att dt är skitkul att vara på marken.
Vi håller på en del med NH fast hon kan vara ganska ointressered och inte så vaken, kan dt bero på att hon ser sig sj som ledare över mig ?
Vill gärna ha massa övningar att jobba med från marken eftersom att jag vet att dt gör så himla mkt mellan oss!
Ta bara hämtningen, vad mkt bättre den har blivit eftersom att jag håller på från marken :D

Thanks på förhand :laugh:

Sv: Lille B-ponnyn

PUTTAR!
vill ha hjälp med detta fort. ska dit idag, tisdag och onsdag och vill ha ngt att göra.
Mkt ledarövningar.

Ta en titt i NH tråden, där kanske du kan hitta något, eller iaf ställa din fråga där.

Finns många bra böcker på bibblan, eller gör som Elina8 skrev här innan, ta en titt i NH-tråden.

Lycka Till! :)

Liknande trådar

Hästvård Nu måste jag dryfta lite med någon annan. Blir liksom inte riktigt klok på vad som är fel på vår ponny. För något är det, det känner jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 676
Senast: prallan
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 044
Senast: mackan
·
L
Hästmänniskan jag vet inte riktigt vad jag skag göra...jag rider en häst som jag tycker om väldigt mycket, och jag tror han tycker om mig också :)...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 512
Senast: Em3li3
·
Träning Var på NH-kurs i söndags eftersom klubben anordnar kurser i säker hästhantering under våren. Jag har alltid varit nyfiken på NH och...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka