Lila schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 3 353
I

Ingrid och Lukas

Hej,

Dottern fyller år och har önskat sig lila saker till Lukas i present. Träns har jag hittat men lila schabrak i lite kraftigare lila färg är svårare ...

Ska matcha till detta träns, så färgen måste vara lite starkare än vanlig ljuslila. Ska helst gå att beställa i Sverige.

popup_add_image.php

Vi gillar Mias schabrak bäst, men hennes lila färg är väldigt ljus. I alla fall den jag sett på nätet.

~Ingrid

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lila schabrak

Dottern kan inte nöja sig med ljuslila scahbrak till väldigt lila träns? Det borde vara lättare att hitta...
Jättefint trän btw! :love:

Jo dottern blir nog glad för vad som helst, tänkte bara att jag kunde lägga lite energi på att hitta en rätt så lik färg när jag ändå söker och beställer för här i norr finns det inga affärer som har lila schabrak. Hittar jag det inte så blir det Mias lila schabrak.

Vi har ett jättelila som vi köpt på eko:- och så har jag sett på My One av bättre kvalite än det på eko:-......
Och så har ju Börjes ett som är rätt så lila och mkt snyggare i verkligheten än i katalogen!!!

Finns disney-schabrack som är rätt lila, fast då är det ju med en gubbe på även.

Hej,

Toppen då har jag ju några alternativ att kika på. Tack ni som svarat!

Fortfarande Grevinnan skrev:
Vi har ett jättelila som vi köpt på eko:- och så har jag sett på My One av bättre kvalite än det på eko:-......
Och så har ju Börjes ett som är rätt så lila och mkt snyggare i verkligheten än i katalogen!!!
Vilket på Börjes tänker du då på? Hittade ett som var rosa men inte lila??

Börjes har ett lila schabrak, ser mörkt ut men frågan är hur det ser ut i verkligheten... Dyrt är det inte i alla fall, 159 kr.

Shabraket längst bak ska vara lila med lila kantband och ljuslila passpoal.
4207.jpg

turbos skrev:
Var på shettisrix förra helgen.
Dessa hade då lila schabrak (mörklla)
En dyrare variant 240kr och en billigare 150
http://hem.bredband.net/denemt/
hälsn turbos
Har kollat nu och såg inte färgen på hemsidan men däremot såg jag ju det lila/rosa Pesoa schabraket där den lila färgen bara måste matcha tränset. Det kunde jag ju tänka mig - mer än väl!!! :love:

Sweet skrev:
Börjes har ett lila schabrak, ser mörkt ut men frågan är hur det ser ut i verkligheten... Dyrt är det inte i alla fall, 159 kr.

Shabraket längst bak ska vara lila med lila kantband och ljuslila passpoal.
4207.jpg
Är det någon här som sett det lila i verkligheten?

De finns ju sånna med Loonytunes (stavas) på..Jag har ett och de är riktigt lila! Jättefint!!

Hm, det går inte att köpa ett vitt shabrak och så färga det lila i tvättmaskinen??

Elshacera skrev:
Först tack Turbos,kommer igen...
Tyvärr måste jag göra dig besviken angående pessoaschabraket det går i CERICE OCH BLÅTT.
Finns dock enkelt schabrak lila 150kr...
Samt barnridbyxa/jodphurs i två toner av lila med ponnytryck skitfräcka.
Även vi var ju på RIX och såg sakerna ;)
vill även passa på även om det är helt fel tråd
STORT GRATTIS HANNAH
mvh elshacera
Hmmm typiskt när man fastnat för nåt!!!!

Smulu skrev:
Hm, det går inte att köpa ett vitt shabrak och så färga det lila i tvättmaskinen??
Bra tips det hade jag då rakt inte tänkt på...

Det finns väl speciell färg att slänga i maskinen och färga med, eller har jag drömt??
Annars tar du ju bara något väääldigt lila och vira runt, så det blir jämnt, lite flammigt får man nog räkna med men det behöver ju inte bli allt för stor färgskillnad. ;)

Det lila på Börjes är jättefint i verkligheten, jag var där i början på sommaren och då såg jag det.
Ska ner nästa vecka och då tänker jag definitivt köpa det!!!!!!
Har lila till våran skimmel och så har vi kommit på att det bruna halvblodet oxå är fin i lila...........

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: Nepenthe
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 038
Senast: Blyger
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 756
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka