licenshjälp, tack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Modest

Trådstartare
hej!
vet att det finns en tråd om detta nånstans, men hittar den inte.

i alla fall:
hade (har) tråkigt och sökte på mitt licensnr för att kolla upp mina tävlingar. då får jag se att "Jane Nyman" har samma licensnr som jag. hittar inga resultat på henne nånstans, MEN det ska väl inte finnas två personer med samma licensnr? har jag fel?
vet inte vad jag ska göra, har kollat svenska ridsportförbundets hemsida, men hittar inget där. nån som vet/har råkat ut för det som kan hjälpa mig? med råd, telnr, mailadresser så jag kan kontakta förbundet. blev lite stött faktiskt eftersom jag vet att dom säger att ditt licensnr är bara ditt, och ingen har samma. :crazy:

TACK PÅ FÖRHAND:love:

Sv: licenshjälp, tack!

det kan vara en gammal uppgift. Före år 2002 (eller vilket år det nu var de började med plastkorten) så fick man ett nytt nummer varje år.
Kanske den andra personen inte har haft licens efter det att plastkorten infördes

Sv: licenshjälp, tack!

okej, tack, men ska ändå ringa växeln, för jag fick tag på ett nummer..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 563
Senast: Ajda
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 784
Senast: valpköpare
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 626
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka