Letar efter en skohylla/sittbänk

Comfort

Trådstartare
I nya hallen vill vi ha en kombinerad skohylla/sittbänk för att maximera utnyttjandet av golvytan.

Den ikea har går bort.

Svart eller ek, helst.
Runt 90 - 1.10cm

nån som vet nån?

Sv: Letar efter en skohylla/sittbänk

Jysk gillar vi inte, masonit och spånskivor klarar vi oss utan;) Mio har vi kollat, fanns none.

EmelieR: din var jättefin! fast vi är ute efter en med öppna hyllor helst...

Den här kanske från ekmöbler med äkta lädersits kanske. Men smakar det så kostar det...vet ej heller hur mycket skor man får in under men de kan varirera möblerna efter önskemål men då stiger väl priset antar jag. Snygg är den i alla fall tycker jag och det ju vara kul att ha nån riktigt kvalitetsmöbel.

Nr2.jpg

L:100 x D:37 H:52 cm,

Senast ändrad av en moderator:

Hihi- min har kostat typ 500 inkl allt :) Men den andre är sjukt snygg faktiskt. Skulle passa in hos mig me :) Men just nu får min duga bra :)

den är jättefin, men nackdelen med den som jag även kikat på är att jodphurs eller andra skor med lite högre skaft inte går in..

jag tycker man ska ha det i åtanke..

vi ska skaffa ny skohylla.. och jag har planer på att göra/köpa en del, ca 1meter med 2 våningar för skor och sedan en smalare del typ 50cm vid sidan med full höjd så man får in stövlar på höjden...

jag har sett någon sådan, men nu hittar jag det inte.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 058
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 126
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka