Leta upp dansk gallopör?

A

amanin

Finns det någon hemsida med information om danska galoppörer motsvarande det info man kan söka på svenska trav- och galopphästar på ex. travsport.se?

Sv: Leta upp dansk gallopör?

Sök via Klampenborgs hemsida. Jag hittade den vägen information om mina danskfödda hästar som jag hade. Men minns inte hur eller var nu, det är några år sen. Minns i alla fall att jag hittade länkar på den hemsidan som ledde vidare.:idea:

Om inte nån annan har enklare info att ge dej...

Sv: Leta upp dansk gallopör?

Tack, hittade tråden. Har surfat runt på en massa sidor, men inte hittat någon som helst information om honom. Han är aldrig startad i sverige så vitt jag vet, skadade sig tidigt i karriären och såldes sedan vidare till sverige. Dessutom är jag ej säker på föräldrarnas stavning heller... synd att det inte är lika lätt att hitta info som det är här i sverige:(

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
808
Juridik & Ekonomi Letar efter nuvarande skrivning av lagen om tillträdesförbud till bl.a. bibliotek. Hittar den bara i den här skrivningen , d.v.s. vad...
Svar
4
· Visningar
699
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 281
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024