Leta boxplats

P

Psyco

Nu är det meningen att jag ska flytta pållen till hösten (nu till uppstallningstiden) och funderar på vad som är viktigt att tänka på.Vissa saker är självklara..vad tycker ni är viktigt? Tacksam för alla svar! :bow:

det jag tänker på först är att det finns stora hagar med pyssel för hästen, eftersom den kommer vistas där mestadels av tiden...och att den får vara ute så länge som möjligt.(gjorde det misstaget sist, visade sig att dom fick bara vara ute mellan 8 o 15). kolla upp ridvägar och möjlighet till ridhus/ridvolt, man kan tröttna lätt snabbt om man måste ta sig till bra ridvägar genom att rida långa sträckor på vägar osv. lycka till!! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
623
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 055
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama