Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nora skrev:Väänäsby ligger utanför Vännäs. Surf Är Södra Umeå RF, Vi kör för Umeå RF. Alla har körsektioner men den bahandlas ju inte speciellt bra. Men det verkar inte vara något speciellt för bara västerbottens klubbar.
Hallå där du måste faktiskt ha svindyra kläder med fattar du inte det? Gärna vackra guldringar me.Nora skrev:Häftigt!!
Nej jag tror jag ska börja söka efter ett stort svindyrt halvblod med superstam som aldrig sett en vagn, bara använda utrustning med det dyraste märket på och träna för den dyraste och finaste tränaren. Då kanske man blir accepterad...
Nora skrev:Nej jag tror jag ska börja söka efter ett stort svindyrt halvblod med superstam som aldrig sett en vagn, bara använda utrustning med det dyraste märket på och träna för den dyraste och finaste tränaren. Då kanske man blir accepterad...
lul skrev:liten parantes bara jag är uppvuxen i vännäsby
o vännäs o vännäsby är två helt skillda saker -det lärde man sig tidigt!
Nora skrev:Inte ett dugg. Tänk att det ska vara så jobbigt att göra det man tycker om.
Nora skrev:Häftigt!!
Nej jag tror jag ska börja söka efter ett stort svindyrt halvblod med superstam som aldrig sett en vagn, bara använda utrustning med det dyraste märket på och träna för den dyraste och finaste tränaren. Då kanske man blir accepterad...