Lektips för 2,5-åring?

Sv: Lektips för 2,5-åring?

Lite OT men jag laste for manga ar sedan en post av dig att du gjorde just sa - startade leken och sedan drog dig ur osv - och bestamde mig for att gora likadant med mina barn, och det funkar verkligen jattebra! :bow:
Det kraver ju en del engagemang i borjan men det har man verkligen igen senare.

Ja, det är ju en klassiker, man börjar leken och visar hur man kan leka med grejorna, och sen tonar man ut sig själv.

Sen får man kanske också nånstans köpa att alla barn inte tycker alla lekar är kul. Även om man som vuxen är med och leker och visar hur man ska göra. Vissa saker nappar de på, andra inte.

Sv: Lektips för 2,5-åring?

Lite OT men jag laste for manga ar sedan en post av dig att du gjorde just sa - startade leken och sedan drog dig ur osv - och bestamde mig for att gora likadant med mina barn, och det funkar verkligen jattebra! :bow:
Det kraver ju en del engagemang i borjan men det har man verkligen igen senare.

Men så glad jag blir, vad snällt att du delade med dig om att det hjälpt dig!:love::)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
384
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 567
Senast: CaisaCax
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 585
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka