Leksaker te hundar

E

emelan

Ha någon av er varit med om att er hund ha blivit så besatt av
en leksak, så att så fort du tar ifrån henne den så blir hon gnällig och går omkring och söker den? Det går ju inte få hon å sluta heller, utan hon vill ha just den leksaken :confused:
 
Sv: Leksaker te hundar

Det kan vara som du säger att hon är skendräktig.

Till ts: Min mammas dvärgpudel (en hane) är besatt av sin nalle och han blir jätte lessen då man tar av honom den eller om nån av valparna snor den av honom.
 
Sv: Leksaker te hundar

Min stolles favorit är däck, mcdäcket var praktiskt, jag blev lite orolig att han skulle knäcka nacken när han kastade omkring med bildäcket....
 
Sv: Leksaker te hundar

Det kan vara som du säger att hon är skendräktig.

Till ts: Min mammas dvärgpudel (en hane) är besatt av sin nalle och han blir jätte lessen då man tar av honom den eller om nån av valparna snor den av honom.

Jaha okej skendräktig jo så kan de ju vara :idea: mn ska man bara låta hon ha kvar leksaken eller ska jag gömma bort den helt. Hon blir ju så olycklig när hon har den... bruka din mamma ta bort bort den lr få han bara ha den åsså blir han nöjd lr ? :smirk:
 
Sv: Leksaker te hundar

Ooh, däck är favoriten här med. Har inte tillgång till det så ofta, sedan jag slutade rida(däcken var hinderstöd), men ser vovven ett så är det full fart fram till däcket :) Har dock inga problem att få honom sluta leka med däcket. Säger man att det räcker så är det okej att promenera vidare, enligt vovven.
 
Sv: Leksaker te hundar

Om min blir besatt av någontig så slänger jag den leksaken. På en gång.
 
Sv: Leksaker te hundar

Tänkte att det kanske var nått tillfälligt mn
hon har inte slutat så inga mer pipleksaker här inte. Den hamnar i papperskorgen...tack för svaren :)
 
Sv: Leksaker te hundar

En av mina hundar lider av "jagkanbarainteslutabusa" syndromet. Så här hemma finns inte en enda leksak framme.Gyllende regel: Bus-utomhus. Och för hans del,ingen leksak alls,för att han stressar upp sig och aldrig slutar.
 
Sv: Leksaker te hundar

nä pipleksaker är inget att föredra....finns nog inget mer onödigt upstressande för en hund....hoppas det går bra för er.
 
Sv: Leksaker te hundar

Min rottisdam skulle man väl kunna kalla smått besatt, åtminstone de 5-10 minutrarna det tar för henne att "döda" pipleksakerna hon får tag på så att de inte kan pipa mera:angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 583
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
932
Senast: Migo
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp