Leker med tanken...

Sv: Leker med tanken...

Gigant Neo (trots AA), Super Photo Kosmos (trots AA, men han lämnar så otroligt fina och snälla hästar! en av mina favorithingstar).

tycker som Cambrie, att Adams Hall borde vara något?
de ungar han haft på auktionerna har varit sjukt snygga.

Jag hade valt Super Photo Kosmos.
Var inte rädd för AA.Dom är som flygplan. Dom behöver bara en skicklig pilot för att flyga långt ;).

precis :D

som jag skrev tidigare i tråden så skyggar inte jag för mkt AA i stammen.
jag har hellre AA-blod än vissa andra populära blodslinjer.

tillägg:
SPK var väl själv en otroligt snäll och lugn häst. tycker han ger snygga avkommor också, snälla och med bra trav.

Vet ni att ni lyckats få ihop 20 olika förslag till mig... :D

Tur att man har lite tid på sig att fundera... :bump:

Jag ska fundera lite så återkommer jag med ett förslag. Jag har en flygmaskin :love: som är 4+4 på AA.

Jag gillar ju Super Arnie men det kan kanske bli lite väl stort och lokomotivlikt?

Ytterligare 3 förslag från mig.

Diamond Way ger fina, trevliga avkommor, Love you har mycket bra resultat i statistiken i Frankrike.

Scarlet Knight? Titta på Blodbanken treåringsstatistik, det finns 5 hingstar som är "gröna hela vägen": Dream Vacation, Enjoy Lavec, Pine Chip, Revenue och Viking Kronos. Pine Chip verkar ha fått lite dåligt rykte det senaste, men det blodet levererar...

Inget att fundera på...FILL V

Valley Victory blodet till budget pris

Inget att fundera på...FILL V

Valley Victory blodet till budget pris

Så mycket jag har råd med innebär som tur är inte enbart budgethingstar, med Fill V:s exteriör riskerar jag ju att få en som ser ut som han... :eek:

Eftersom märren är rätt vettig i exteriören (utom haserna som oki påpekade) så är det jo större chans att få en någorlunda skaplig unge med en exteriört lämplig hingst?

Senast ändrad:

Skakar liv i den här gamla tråden igen... :D

Jag har ju förhoppningsvis ett år på mig att fundera, men just nu känner jag skarpt för Scarlet av någon anledning.

Mest ryggradskänsla faktiskt men jag har lärt mig att jag inte ska ringakta den.:idea:

Edit: men Gud, jag hade glömt bort råden och bara kastade in ett inlägg. :eek: och nu ser jag vilka råd jag fått på slutet... :rofl:

Då får la jag puffa till tråden igen då :D
Gigant Neo:love:
Scarlet knight:love:
Båda 2 topp hingstar med intressant stam och bra pris:D

Ja det är rätt "enkelt" att avla på henne utan att få för mycket inavelskoefficient... :cool::grin:

Självklart varför skulle jag ha en Lucky po istallet annars för :rofl:

Egon lavec kanske:love:

Ludde är ju en annan av mina "kompisar" :rofl:

Nu tror jag minsann att du driver med mig :D

Eller tänker du att eftersom märren är efter en hingst som bara lämnat löss är det lika bra att fortsätta på inslagen bana? :confused::angel:

Nu tror jag minsann att du driver med mig :D

Eller tänker du att eftersom märren är efter en hingst som bara lämnat löss är det lika bra att fortsätta på inslagen bana? :confused::angel:

Nje en liten förbättring kanske:angel:
Lite curiosa den första hästen jag kört i livet innan jag blev fast i trav var efter bravo sund :D Han skenade med mig i skogen den gången o sen vart jag fast totalt:love:

Nje en liten förbättring kanske:angel:
Lite curiosa den första hästen jag kört i livet innan jag blev fast i trav var efter bravo sund :D Han skenade med mig i skogen den gången o sen vart jag fast totalt:love:

Efter Bravo Sund... Spöket inser att hon är gammal... :eek::angel:

Bravo Sund var ursnygg och en verkligt trevlig hingst, jag undrar om inte vi hade en fölis efter honom som vi av ren tanklöshet miste i stelkramp. :(

Jag ser faktiskt ingen förbättring alls med de hingstar du föreslår. :cool:

Liknande trådar

Trav Tiden går och jag måste boka hingst nu i början av veckan för att inte missa nästa brunst. Velar otroligt mycket mellan olika hingstar...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Masse
·
Trav Funderar på om jag ska sätta igång mitt sto (se stam här) för en sista tävlingssäsong 2008 eller om jag ska låta seminera henne...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: Nebraska
·
M
Trav Sitter här och funderar över min gamla märr. Betäckte henne förra året med Peace On Earth men hon tog sig inte efter 2 försök och hade...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Carolrita
·
Avel Trodde jag skulle slippa detta i år eftersom tanken var att få en fin och frisk fölis i april. Nu ville sig ju ödet annorlunda och mitt...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 936
Senast: Valencia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?