Lekbeteende?

D

Dark_Dream

Min katt och jag brukar leka ganska mycket (självklart) :rofl: Nu på senare tid har svansen börjat bli som vi här hemma säger "burrig" och lite burrig även lite upp på ryggen..
Sedan har han även börjat med en ny sak; Han sänker framkroppen och lägger sig ner medans han fortfarande står upp med baken.. Och så tittar han hela tiden på mig och nästan lägger sig på sidan. Vart ifrån kommer detta. Ur gulligt! :love:

Sv: Lekbeteende?

Är det ingen som vet ved det kommer ifrån? Är det för att han tycker att det är roligt att leka eller vad? :smirk:

Skulle tippa på att det är ett lekbeteende. Dock gjorde min katt det då hunden skällde och han blev rädd.

ok, spännande, detär lite kul och se hur dom gör och varför? Då blir det roligare och leka med dom :D

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 811
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 043
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Asko
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter