annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska skriva detta på bra sett men under två veckor har varit ledsen mest på natten kan inte komma på vad det kan vara. Det har ju hänt en hel den senaste tiden så som min morfar gick bort i somras och vår hund gick bort för ett år sedan. Plus mår väl sådär just nu. Vad tror ni det kan vara?

Det kan säkert vara en kombination av sorg och saknad av dina nära som gått bort och att du inte mår så bra just nu. Ibland är man bara ledsen utan att riktigt veta varför, och det är helt okej.

Försök göra sådant du mår bra av och prata med någon du känner dig trygg med.

Antar det plus hur att varit sjuk i två veckor har lite ont i halsen än men hoppas det är tillfälligt just nu. Har lite feber än men får se hur det blir ska prova att jobba i morgon Är det klokt att prova så tidigt?

Antar det plus hur att varit sjuk i två veckor har lite ont i halsen än men hoppas det är tillfälligt just nu. Har lite feber än men får se hur det blir ska prova att jobba i morgon Är det klokt att prova så tidigt?

Det beror väl lite på vad du jobbar med, men har du feber kanske du ska hålla dig hemma.

Är det första dagen på ett nytt jobb? :)

Jag tycker det är lättare att må dåligt på kvällen. Försök bestäm dig för att det som är jobbigt ska du tänka på imorgon.
Sätt på lugn musik och försök sova, hur svårt det än verkar. Annars så stig upp, drick en kopp varm choklad och prova sova igen.

När jobbiga saker händer så kommer man bli ledsen lite då och då en lång tid efteråt.

Jag jobbar på slussen som är lite allt i allo som man säga vi utför lite olika saker som delar ut lappar och tar hand om återvinning åt de gamla vilket dem uppskattar mycket vi utför även lite mindre saker.

Jag jobbar på slussen som är lite allt i allo som man säga vi utför lite olika saker som delar ut lappar och tar hand om återvinning åt de gamla vilket dem uppskattar mycket vi utför även lite mindre saker.
Låter som om det är omväxlande= kul! :)
Drick te, ta en varm dusch, en alvedon och lägg dig och sov. Brukar funka bra!

Ja det är kul

Men börjar bli lite trött på denna förkylning vill ju kunna jobba som vanligt men nej.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 049
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 087
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar