ledsen och frågande

Sv: ledsen och frågande

jossehoppar skrev:
min opnny är prickig och har ont i ljusa prickarna.han har nuint ont längre men titta om hästen har några små sår på ryggen eller så kan du peta lite överallt.om det e så att hon har det kna du ta på solkräm ..det hjälpte för min ponny då sommaren komm fort..hej då..hoppas det går bra :P

Tack för tipps men nej,har ej känt ngr sådana prickar...så jag har ingen aning om vad det är...:S

Sv: ledsen och frågande

NovaAngel skrev:
ja,jag vet..dom hade ingen tid försen näste fredag så det tar ju ett litat tag men men...då ska hon undersökas så grundligt som det går..
Och jag hoppas jag får svar och att det ej är ngt allvarligt.

Okey, hoppas att det går att ordna!

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 955
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 633
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Bildtråd